Hala Tuju Organisasi, Piagam Pelanggan, Objektif, Polisi Pentadbiran
Visi
Misi
Unit ICT berazam untuk cemerlang dalam menyediakan perkhidmatan berkaitan teknologi maklumat dan komunikasi kepada PSAS.
1. Menyelesaikan aduan pengguna tentang kerosakan komputer dan masalah berkaitan ICT yang lain (tertakluk kepada jenis kerosakan yang tidak melibatkan perolehan alat ganti atau perkhidmatan pembekal luar) dalam masa 3 hari.
2. Memberi taklimat, kursus atau latihan berkaitan ICT (atau aplikasi-aplikasi baru) mengikuti keperluan pelanggan sekurang-kurangnya 4 kali setahun.
3. Memastikan server dan rangkaian boleh beroperasi pada tahap kebolehcapaian 90% setiap hari.
Piagam Pelanggan
2. Memberi taklimat, kursus atau latihan berkaitan ICT (atau aplikasi-aplikasi baru) mengikuti keperluan pelanggan sekurang-kurangnya 4 kali setahun.
3. Memastikan server dan rangkaian boleh beroperasi pada tahap kebolehcapaian 90% setiap hari.
Sebarang masalah berkaitan dengan server dan rangkaian akan diambil tindakan dan masa pembaikan bergantung kepada masalah yang dihadapi.
4. Memberi khidmat nasihat mengenai perkara yag berkaitan dengan teknologi maklumat kepada pengguna.
4. Memberi khidmat nasihat mengenai perkara yag berkaitan dengan teknologi maklumat kepada pengguna.
Objektif
0 comments: